Tuesday 13 March 2012

BAKAL BINTANG DUNIA : WAN KUZAIN (VIDEO)

Kali ni gua terpikir pulak nak share dengan korang  video anak melayu main bola dengan kelab atau akademi di luar negara. Contohnya nama anak kecil berbakat besar Wan Kuzain Wan Kamal. Satu Malaysia dah heboh pasal kebolehan budak ni yang dikatakan ala-ala bintang Barcalona Lionel Messi. Betul jugak, lepas gua tengok video ni, gua betul-betul respect dengan budak ni. Untung mak bapak dia.

Walaupun cerita ni dah lapuk, gua dengan degil dan keras kepala nak kongsi jugak video ni. Motif aku supaya orang kita tidak lupa yang Malaysia ada aset di luar negara. hehehe....Tapi gua tak tahu sejauh mana budak ni boleh pergi bila dah besar nanti. Harap-harap masa akan datang, budak ni akan jadi bintang bola sepak dunia dan secara automatik nama Malaysia bau perfume. hehehehe



No comments:

Post a Comment